رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

طراحی ویژه سرخپوشان پیش از دربی | اورنوف اسلحه پرسپولیس علیه نکونام

  • کد خبر: ۲۹۰۱۸۴
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
طراحی ویژه سرخپوشان پیش از دربی | اورنوف اسلحه پرسپولیس علیه نکونام
مدیران پرسپولیس با تمدید قرارداد اورنوف، به استقبال دربی می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تعویض ناگهانی اوستون اورونوف در جریان بازی با آلومینیوم اراک شوک بزرگی برای هواداران پرسپولیس بود، به ویژه وقتی که برخی رسانه‌ها از غیبت احتمالی این بازیکن در جریان دربی پایتخت خبر دادند.

کادرپزشکی پرسپولیس هیچ توضیح روشنی در خصوص وضعیت مصدومیت این بازیکن ارائه نکردند تا ابهام در این خصوص تداوم داشته باشد، البته برخی نزدیکان باشگاه غیبت این بازیکن در بازی حساس هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی نداستند و مدعی شدند باید در این خصوص منتظر ماند تا نتایج تحقیقات و بررسی‌های پزشکی پرسپولیس روشن شود.

همزمان با این اتفاقات در جلسه هیئت مدیره روز یکشنبه باشگاه پرسپولیس، حلقه مدیریتی تصمیم گیرنده در باشگاه پرسپولیس به درویش ماموریت دادند در اسرع وقت اقدام لازم برای تمدید قرارداد بازیکن ازبکستانی با پرسپولیس انجام شود که رضا درویش بلافاصله پس از اتمام جلسه هیئت مدیره با بازیکن ازبکستانی تیمش ملاقات کرد تا پیشنهاد وی برای تمدید قرارداد را بررسی کند.

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس با طراحی هدفمند قصد دارند ابتدا با تمدید قرارداد اورونوف بار روانی مثبتی به جامعه هواداری خود تزریق کنند از طرفی باشگاه رقیب را با معادله مصدومیت این بازیکن به نوعی درگیر کنند تا نتوانند برای مهار این بازیکن در جریان دربی برنامه ریزی متفاوتی طراحی کنند.

پرسپولیسی‌ها با آگاهی کامل از دلخوری هواداران استقلال بابت از دست دادن اورونوف توسط نکونام می‌خواهند به نوعی از این فضا استفاده کنند تا فشار روانی سنگینی را برای سرمربی رقیب ایجاد کنند تا به این ترتیب ذهن کادرفنی استقلال را درگیر کنند تا در جنگ‌های حاشیه‌ای قبل از دربی نیز از رقیب سنتی خود پیش بیفتند.

شنیده می‌شود حتی اگر کادر پزشکی پرسپولیس مجوز اورونوف در ترکیب دربی را صادر کنند بازهم این خبر به صورت رسمی اعلام نمی‌شود تا دقیقه ۹۰ ابهام در خصوص این بازیکن ازبکستانی باقی بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->